luni, 8 august 2011

Jurnal de vacanţă : Buşteni

   Doresc ca în cadrul postărilor intitulate “jurnal de vacanţă” să vă prezint din când în când locuri pe care le vizitez şi să vă ofer şi câteva informţii subiective (obiective găsiţi câte vreţi pe google).
   Una dintre destinaţiile acestei vacanţe a fost localitatea Buşteni, unde am petrecut 5 zile minunate.
    Vreau să încep prin a vă spune câteva cuvinte despre cazare şi anume că există o mulţime de variante din care să alegeţi, variante pentru orice buzunar (vile,pensiuni, case personale,cabane). Noi (eu+părinţii+încă câteva familii) am ales o vilă unde preţul unei camere duble era de 60 lei/noapte. Camera avea baie personală,mobilă nouă, TV şi frigider, deci tot ce e necesar pentru o şedere decentă.
    Acum despre orăşel: este un oraş tipic de munte şi asta e ceea ce îmi place la el, adică are şi o parte mai sălbatică,neafectată de mâna omului.Sunt o mulţime de standuri cu suveniruri şi obiecte de artizanat, cele mai multe în zona telecabinei.
    Ce nu trebuie să rataţi dacă ajungeţi în Buşteni şi în împrejurimi, adică ce trebuie să vizitaţi neapărat: Babele şi Sfinxul, Crucea de pe Caraiman, cascada Urlătoare, Castelul Peleş şi Pelişor.

         ORAR-ul pe care l-am urmat noi:
Ziua 1: zi liberă ( a se înţelege că ne-am petrecut ziua la vilă şi prin orăşel)
Ziua 2: Babele – Sfinxul - Crucea de pe Caraiman
Ziua 3: Mănăstirea Caraiman - cascada Urlătoare
Ziua 4: zi liberă
Ziua 5: Castelul Peleş şi Pelişor

   Ne-am fi dorit foarte tare să parcurgem traseul Jepii Mari, dar din păcate timpul petrecut în Buşteni nu a fost suficient pentru a include şi acest traseu pe lista excursiilor, dar cu siguranţă că atunci când ne vom întoarce în acel orăşel pitoresc traseul va fi primul în programul nostru.

Un comentariu:

  1. Da, este o zona foarte frumoasa si accesibila oricarui buzunar. Sunt multe de vizitat pe acolo. Nici eu nu am apucat sa vad cat mi-as fidorit de prin acele parti.
    Ma bucur ca te-ai simtit bine. :)

    RăspundețiȘtergere