vineri, 26 august 2011

Părerea mea despre link exchange-uri

   M-am hotărât să scriu această postare, care de altfel o am în minte de ceva timp, deoarece tocmai citeam pe un blog (zona beauty) nemulţumirea unei domnişoare. Era ea supărată că oricâte propuneri le-ar fi făcut “veteranelor” de a o adăuga în blogroll-ul lor, nu i-a fost acceptată niciuna. Păi hai că te lămuresc eu de ce eşti refuzată.
   Le vom împărţii pe cele care te-au refuzat în două categorii, în funcţie de cum gândesc respectivele.

CATEGORIA “A” sau categoria fiinţelor înfumurate
   De ce te-ar adăuga ea, mare guru într-ale frumuseţii, în blogroll-ul ei,pe tine bloggeriţă la început de drum, atât timp cât nu câştigă nimic de pe urma ta, în afară de un follower în plus?

CATEGORIA “B” sau categoria fiinţelor raţionale
    Ei bine persoanele care se încadrează în această categorie îmi plac. De ce să adauge în blogroll-ul lor pe cineva, doar pentru a-l ajuta să se lanseze, dacă pe ele personal nu le atrage nimic din ce scrie acel blogger? Vor promova bloguri pe care le consideră interesante şi nu doar fiindcă x sau y le roagă insistent să le facă puţină reclamă.

      Ceea ce am scris se aplică pentru oricare zonă a blogosferei. Nu mi se pare normal să cerşim un loc pe blog-ul cuiva, doar pentru a fi promovaţi. Trebuie să ne promovăm noi pe noi, prin intermediul a ceea ce scriem pe blog. Dacă va vrea cineva să ne citească, ne va citi chiar dacă numele nostru (cu link-ul afferent) se află sau nu în blogroll-ul marelui ABCDE….YZ!



6 comentarii:

  1. hey :* ti-am dat tag intr-o leapsa la mine pe blog daca esti interesata:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cert e că unii nu vor să muncească pe blog. Vor de-a gata să devină cunoscuți. Când poate multe dintre persoanele la care cer link exchange au muncit luni sau ani să ajungă acolo. Fără ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  3. @iri multumesc mult:*
    @copiiiiubirii ai dreptate; daca vrem un blog atunci trebuie sa fim capabili si sa ne asumam responsabilitatea de a "il intretine", nu sa ne bazam pe altii

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ofer link exachange si celor incepataori, ma refer celor cu minim luni de activitate pe blog, dar am si cateva cerinte! De cand le-am pus tot mai putine cereri am avut!
    Totusi sunt o gramada cu care am facut, si e ok, asa mai citesc chestii noi, si ei ma citesc pe mine, ne comentam, e bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. @alicee probabil o mare parte din cei din blogroll-ul tau te citesc si te comenteaza...sa zicem 80%...dar restul de 20%? Nu exista paduri fara uscaciuni? Know what I mean?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da sunt vreo 20% dar nici eu nu ii citesc pe ei si deci nu am nici o problema! Cand nu o sa imi convina o sa ii sterg si gata

    RăspundețiȘtergere