vineri, 19 august 2011

Jurnal de vacanţă : Vatra Dornei

     Vatra Dornei sau “Perla Bucovinei” este un oraş-saţiune unde revin destul de des datorită faptului că este o oază de linişte faţă de mult prea aglomeratul oraş în care locuiesc. Indiferent dacă alegeţi să mergeţi vara sau iarna, întotdeauna veţi avea ce vedea şi ce face.
     Eu ajung destul de des aici, deoarece am rude şi de asta cred că vă pot sugera câte ceva dacă vă gândiţi să ajungeţi aici.
      
     Cazare: puteţi alege între câteva hoteluri, pensiuni, vile şi cabane
     Restaurante: diferenţele de preţ între restaurantele din centru şi cele din împrejurimi nu sunt prea mari, aşa că vă recomand localurile din zona centrală care sunt adaptate nevoilor turiştilor
     Obiective turistice în Vatra Dornei şi împrejurimi (selecţie personală ): parcul cu veveriţe din centrul oraşului, muzeul etnografic, mănăstirea Acoperământul Maicii Domnului, castelul lui Dracula, Poiana Negri, comuna Ciocăneşti şi Cheia Zugrenilor. Dacă puteţi petrece mai mult de 3 zile în zonă trebuie să ajungeţi neapărat la mănăstirile Voroneţ, Moldoviţa, Suceviţa şi Putna şi să parcurgeţi cel puţin un traseu montan în cazul în care sunteţi atraşi de drumeţii. Dacă ajungeţi aici iarna, pârtiile vă aşteaptă.
   

Un comentariu:

  1. Toamana aceasta daca raman in tara la Vatra Dornei mi-ar placea sa mergem :)
    Imi doresc sa ajung aici de acum 3 ani cand am fost in trecere si mi-a placut foarteee mult

    RăspundețiȘtergere