marți, 30 august 2011

Tag

   Am primit de la Iri o leapşă foarte drăguţă şi numai bună de a fi transformată într-o postare aşa mai…light. Multumesc Iri!!!

1.Să începem cu ceva simplu . Revista preferată . Argumentaţi
 Nu pot spune că am o revistă preferată, dar îmi plac Elle, Vogue, Look,pentru că mă relaxez citindu-le.

2.Culoarea preferată
 Bej, maro, peachy, roz prăfuit,somon.

3.Serialul preferat
  Pretty Little Liars, Gossip Girl, Anatomia lui Grey, Neveste disperate.

4.Emisiunea preferată
  A haunting.

5.Cartea preferata
Ultimul Cato de Matilde Asensi.

6.Cantecul preferat
Momentan Gwen Stefani – Don’t speak.

7.Filmul preferat
The fourth kind.

8.Blogul preferat
 Toate blogurile pe care le citesc.

9.Cantaretul preferat
Nu am aşa ceva.

10 .Tara preferata  
Prea multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu